Przebiegi w samochodach

Polacy to jeden z nielicznych krajów, gdzie najważniejszy przy zakupie jest przebieg.

To oczywiście spowodowało, że przebieg można dowolnie ustawić. Przyjęło się w Polsce, że samochód, który ma dwieście tysięcy kilometrów to już totalny złom i dalej jeździć nie będzie. Skąd się to wzięło? Prawdopodobnie z naszej motoryzacji za czasów komuny, gdzie silnik wytrzymywał kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i był do remontu. Tylko że czasy się zmieniły i dzisiaj samochód dwieście tysięcy robi bez problemów. W przypadku niektórych marek milion kilometrów to nie jest problem. Musimy zmienić swoje podejście do tego tematu, a wtedy nie będziemy się dawać oszukiwać. Jeśli chcemy mieć dziesięcioletniego diesla z przebiegiem 198 tyś to takiego otrzymamy. Nie zastanawiamy się czy ma więcej. Niby czujemy, że skoro ktoś kupił diesla to pewnie w rok robił nim pięćdziesiąt tysięcy, czyli ma już lekko pół miliona kilometrów. Z drugiej strony jak przyjedzie rodzina albo sąsiedzi to się chwalimy jaki okaz udało nam się znaleźć. Oczywiście są samochody z małymi przebiegami, ale na nie przeciętnego Polaka nie stać. Przebiegi w samochodach

O tym właśnie zapominamy.

Takie auto kosztuje niewiele mniej od nowego.
Przepisy w Polsce jasno mówią, że zmiana wartości na liczniku grozi karą więzienia. Niestety w Polsce przepisów które są, ale tak naprawdę nikt ich nie egzekwuje jest bardzo, ale to bardzo dużo. Gdyby się to zmieniło to na pewno osoby cofające liczniki miałby o wiele trudniej. Zawsze można coś kombinować, ale jeśli zostanie to wykryte to wtedy zaczną się problemy. Osoby, które uczciwie podchodzą do tematu przebiegu mają samochody z dużymi przebiegami. Przeciętny Polak się nimi nie zainteresuje, bo ma obok samochód, z Niemiec który ma połowę tej wartości. Złośliwi mogli by rzec, że sami jesteśmy sobie temu winni. Chcemy tani samochód z małym przebiegiem, który ma kilka, a nawet kilkanaście lat? W takim razie rynek odpowiada na nasze potrzeby i można je kupić. To jaki będzie stan techniczny tych samochód to już inna historia.

Blog

Odporność na herbicydy w zbożach ozimych: jak z nią walczyć?

Odporność na herbicydy w zbożach ozimych stanowi rosnący problem w rolnictwie, wpływając na obniżenie plonów oraz zwiększenie kosztów produkcji. W miarę jak problem ten nasila się, konieczne jest wdrożenie skutecznych strategii zwalczania odporności na herbicydy, aby zachować rentowność upraw i zdrowie gleb. W artykule omówimy przyczyny powstawania odporności, jej wpływ na produkcję oraz metody zapobiegania […]

Read More
Blog

Diagnostyka rwy kulszowej: kompleksowe podejście do rozpoznania i leczenia

Rwa kulszowa to jedno z najczęstszych schorzeń neurologicznych, które dotyka ludzi na całym świecie. Charakteryzuje się bólem, który promieniuje wzdłuż nerwu kulszowego, zazwyczaj z dolnej części pleców do nóg. Schorzenie to może być niezwykle bolesne i ograniczające, dlatego szybka i skuteczna diagnostyka rwy kulszowej jest kluczowa w leczeniu i łagodzeniu objawów. W artykule omówimy metody […]

Read More
Motoryzacja

Serwis dla ciężarówek DAF: Inwestycja we właściwe utrzymanie

Ciężarówki DAF to nie tylko doskonała technologia, ale także produkty zapewniające niezawodność i efektywność. Utrzymanie tych pojazdów w doskonałym stanie jest kluczowe, dlatego warto zrozumieć, jak działają serwisy DAF i czym się kierować podczas wyboru takiego serwisu. Czym jest serwis DAF i dlaczego jest ważny? DAF, jako jeden z czołowych producentów ciężarówek na świecie, poświęca […]

Read More